Avatar billede mammi Novice
15. november 2018 - 15:30 Der er 6 kommentarer

microsoft outlook

Hejsa alle i dygtige mennesker.
Jeg har et problem, min pc gik ned Windows 7 har en anden Windows 8.1.
Problemet er jeg ved ikke hvor 8eren gemmer mine mail og jeg vil gerne have mine adresser og mail ind fra den gamle pc. Det er dbx filer.
Dem har jeg gemt på en ekstern harddisk.. Håber I kan hjælpe mig.
Hav en skøn dag og aften.
Venlig hilsen Rita.
Avatar billede poko1 Ekspert
15. november 2018 - 17:40 #1
Mener du Office Outlook?
Avatar billede poko1 Ekspert
15. november 2018 - 17:48 #2
Hvis ja!
C:\Users\ditnavn\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Avatar billede mammi Novice
15. november 2018 - 18:36 #3
Hej Poko1.
Mange tak, men format er obi, så hvad gør jeg så. Det er Microsoft Outlook 2007
Avatar billede hjolsen Ekspert
15. november 2018 - 19:14 #4
Outlook gemmer mails mm i  .pst  filer , normalt er de med office 2007 placeret som #2 siger  , men kan også valgfrit placeres hvor som helst , så gennemsøg harddisken efter pst filer !
Avatar billede falster Ekspert
15. november 2018 - 19:26 #5
Avatar billede kurtba Ekspert
16. november 2018 - 01:03 #6
Der er noget galt her. Det oplyses, at det er dbx filer. Dbx filer blev brugt i outlook ekspress og ikke i outlook. Der findes ikke dbx filer i outlook, der er det pst filen som er vigtig, som beskrevet af andre.
Du skriver, at det er microsoft outlook 2007, men hvis det også var det program på den gamle pc, så kan det ikke være dbx filer. Så er det pst filen, som du skal finde og kopiere ind.
Hvis du har brugt outlook express på den gamle og nu vil importere i microsoft outlook 2007, kan du læse her, hvorledes man kan gøre dette:
https://support.office.com/en-gb/article/import-your-messages-or-account-from-outlook-express-to-outlook-ca8ecaab-3330-46a1-b925-deac3f3c4359