Avatar billede nogetfornoget Mester
16. november 2018 - 13:34 Der er 9 kommentarer

Redigerings program til GoPro videoer - Windows 7 32 Bit

Hej,

nogen der kender til et gratis program til redigering af go pro videoer?

Jeg har været omkring vores gode ven google - men uden det hel store held syntes jeg...

har fundet flere programmer - men de kræver enten Windows10 eller mindst 64 bit...

...og min pc til dette formål er Window 7 32 bit...

så.... "Hjælp :-) "
Avatar billede claes57 Ekspert
16. november 2018 - 14:42 #1
Avatar billede klaudi Ekspert
16. november 2018 - 19:32 #3
Prøv at kigge her https://www.giveawayoftheday.com/apoweredit-2/
Giveaway of the day — ApowerEdit 1.2.4
Makes it a breeze to create your own professional videos!

Gratis til i morgen kl 9.00
Avatar billede eurositi Ekspert
16. november 2018 - 22:39 #4
GoPro optager så vidt jeg ved i helt almindelig H.264 video (i MP4 container), som kan åbnes af alle programmer.
En anden herinde har anbefalet programmet VideoPad, som jeg også selv har snuset lidt til. Programmet har ret begrænsede muligheder i den gratis udgave, men i modsætning til Apowersoft's program, er der tale om et mere professionelt lignende redigeringsværktøj med mulighed for filtre, ekstra lydspor osv. Og hjemmeudgaven er ikke ret dyr. Vistnok omkring 300 kroner.
Fordelen ved netop dette program er, at det understøtter langt flere formater end langt dyrere redigeringsprogrammer som Adobe Premiere og Sony Vegas.
https://www.nchsoftware.com/videopad/index.html
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
16. november 2018 - 22:48 #5
Videopad er godt bl. a fordi det kan redigere uden tab i MP4, dvs. uden omkodning.
Ellers er Pinnacle også god og ikke dyr.
Avatar billede klaudi Ekspert
17. november 2018 - 09:02 #6
Der er os denne, gratis!

Shotcut is a free, open source, cross-platform video editor.
https://shotcut.org/
Avatar billede f-arn Guru
17. november 2018 - 13:34 #7
@klaudi

Shotcut er et fremragende program, men er du sikker på det ikke er for "tungt" til spørgers computer?

Der ville jeg nok vælge http://avidemux.sourceforge.net/download.html

Det kan rigtigt meget, og er ikke helt så tungt :)
Avatar billede klaudi Ekspert
17. november 2018 - 13:52 #8
#7 Pas, det aner jeg ikke :-)
Avatar billede nogetfornoget Mester
19. november 2018 - 08:19 #9
Tak for alle input - tjekker op på det og vender tilbage