Avatar billede duvander Juniormester
16. november 2018 - 23:39 Der er 5 kommentarer

Kan ikke bruge internet efter virus.mac

Hej Eksperter

Jeg kan ikke komme på net efter virus, hvor den går ind og laver min startside om til www.homesweeeklies.com. Jeg har læst maser af måder den skulle kunne fjernes på men Intet virker. Jeg har licens med Combo clearner men kan ikke registrere programmet uden net. Mail program virker, dee kommer mails.
Heller ikke Chrome dur.

Hvordan kan det løses?
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2018 - 07:10 #1
prøv Malwarebytes
download det med en anden computer, og læg over med en usb stick
https://www.malwarebytes.com/mac/

herefter, reset/installer din netkort driver
Avatar billede duvander Juniormester
17. november 2018 - 12:05 #2
Så har malwsrebytes cleanet, hvordan resetter man netkort driver?
Avatar billede duvander Juniormester
17. november 2018 - 12:15 #3
Det fik jeg resettet. Nu er den på nettet. Men kan stadig ikke få lov at lave min startside om fra safefinder i safari og Chrome ?
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2018 - 12:30 #4
så skal den renses med Ccleaner!
https://www.ccleaner.com/ccleaner-mac
Avatar billede duvander Juniormester
18. november 2018 - 10:15 #5
Efter c clean er safari er hjem stadig låst til virus homepage og efter noget tid skal jeg restarte net for at nettet virker.
Er der hjælp til det ?