22. november 2018 - 13:31 Der er 2 kommentarer

Gemme Slides + del-slides som jpg..

Hej
Jeg ved hvordan jeg eksporterer sildes i en ppt til jpg, men jeg kunn godt tinke mig at eksportere alle dele af presentationen ud til jpg.
Mange slides har flere skridt, ala boxe der kommer frem ved hvet klik, men jeg kan ikke eksportere hvert klik, kun de overordnede slides.
Hvordan kan man det?
Avatar billede puren Ekspert
22. november 2018 - 13:44 #1
tro kun der er den lange vej rundt. gå i præsentation og når ønsket slide kommer tryk print screen og over i paint og sæt det ind og gem det som jpg og repeat
Avatar billede Jan K Ekspert
22. november 2018 - 14:23 #2
Det, du eksporterer er dine slides. Animationenre fremkommer først, når præsentationen vises, og på det tidspunkt kan du ganske rigtigt ikke eksportere.

Du kan evt. bruge et screen grabber program, som fx ScreenHunter, som automatisk gemmer som jpg, og så "grabbe" efter hver animation.