Avatar billede MC1 Praktikant
26. november 2018 - 22:38 Der er 3 kommentarer

Mac: Gemt word-dokument kan ikke findes

Hej,

Jeg er lidt i krise og håber derfor at nogle kan hjælpe. Sagen er, at jeg i går arbejdede på et Word-dokument, som jeg gemte under en mappe. Da jeg i dag går ind på mappen kan jeg dog ikke finde dokumentet - dokumentet dukker heller ikke op når jeg søger efter via. CMD + space.

Oppe på venstre hjørne, når jeg trykker på Apple-ikonet kan jeg vælge "seneste emner" - her dukker mit dokument op. Men når jeg så trykker på det, kommer der intet frem.

Er der evt. nogen der har en ide om, hvordan jeg kan få åbnet dokumentet?

På forhånd tak!
Avatar billede INK Ekspert
26. november 2018 - 23:15 #1
Avatar billede INK Ekspert
26. november 2018 - 23:17 #2
Avatar billede MC1 Praktikant
27. november 2018 - 22:54 #3
Hej Ink,

Tusind tak for det - jeg har prøvet at følge disse links, dog har det ikke hjulpet. Men endnu engang tak for det.