Avatar billede Heidi Lykke Jensen Praktikant
26. november 2018 - 22:46 Der er 1 kommentar

Kan jeg selv lave et optællingsbarometer

Hejsa.
Jeg søger et optællingsbarometer, da jeg er med i et projekt, hvor vi skal samle nogle penge ind, på forskellige måder, og derved løbende skal opdatere hvor langt vi er økonomisk, ift. hvor vi skal hen.
Det skal ligges på Facebook, hvor alle medlemmerne har mulighed for at se det.
Jeg har tilgang til at bruge photoshop, kan bruge min egen hjemmeside, hvis det er noget der skal ligge online.
Er det noget jeg kan lave, som en kodning, således det blot er at skifte det økonomiske tal, i optællingen, og det så selv skifter?
På enten den ene eller anden måde...
Andre løsningsforslag er hjertlig velkomne :)
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2018 - 02:39 #1
hvad er dette "optællingsbarometer" ?
du kan ikke køre aktivt indhold på facebook. du må have noget liggende et andet sted, og så linke til det, hvor det så kræver at man klikker på det for at se.