Avatar billede ronrea Seniormester
30. november 2018 - 22:19 Der er 20 kommentarer

Windows 10 og Hp Laser Jet Pro 200 color M251n driver ?

Hej

Jeg har forgæves forsøgt at intstallere ovenstående printer på min
PC (Wndows 10 64bit)
Det lykkes desværre ikke.
Jeg har forsøgt mig med nedenstående driver (flere gange uden succes) :

https://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/HP-LaserJet-Pro-200-color-Printer-M251-series/5097632/model/5097633

Er der evt nogle herinde som kan hjælpe mig ? :)

Er der nogle som overhovedet har installeret denne printer på en Win 10 PC
med succes ?

Venlig Hilsen
ronrea
Avatar billede ronrea Seniormester
30. november 2018 - 22:24 #1
Beklager. Jeg skrev :
Hp Laser Jet Pro 200 color M251n driver

Jeg mener selvfølgelig :

HP Laser Jet Pro 200 color M251n printer

:)

ronrea
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2018 - 22:47 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2018 - 22:50 #3
Har du fulgt den fremgangsmåde som HP foreskriver?
Rigtig mange HP printere skal have driveren installeret FØR man tilslutter printeren.
Avatar billede ronrea Seniormester
30. november 2018 - 23:01 #4
Ja. Jeg har først tilsluttet Printeren når der bliver bedt om det.
Tror (som sidwave også skriver) ikke at den kan køres på Windows 10 evt ?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2018 - 23:12 #5
Jeg ser her at driveren er fra oktober 2015, så jeg kan ikke se hvorfor den ikke skulle kunne installeres.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2018 - 23:13 #6
Højreklikker du og kører som admin når du installere driveren?
Avatar billede ronrea Seniormester
30. november 2018 - 23:15 #7
Når man forsøger at installere den skriver der FEJL :

En installationshandling tog for lang tid at udføre. Det er en fatal fejl, der
finhindrede brug af produktet.
Genstart cumputeren, og kør dette installationsprogram igen. Se webstedet
med produktsupport for dit produkt, hvis problemet fortsætter.

Har selvfølgelig prøvet at genstarte og installere igen, men der sker det samme.
ronrea
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2018 - 23:31 #8
Er det både over lan men også usb du får fejlen?
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2018 - 05:57 #9
der står højt og tydeligt at driveren er til win7
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2018 - 07:54 #10
Det kan jeg så ikke lige se hvor det står??
Avatar billede poko1 Ekspert
01. december 2018 - 10:17 #11
Drivere til Windows 7 Burde også virke idet man herfra  kunne opdatere til Windows 10. Og hvis man Kører i kompatibilitets tilstand. Prøv dig frem Men Fjern alt hvad der har med Printeren at gøre i Programmer og Funktioner Først.
https://ibb.co/xLDv0fw
Avatar billede ronrea Seniormester
01. december 2018 - 10:23 #12
Hej poko1
Hvordan "fjerner jeg alt hvad der har med printeren at gøre" ?
Altså hvordan får jeg den side frem du linker til i windows 10 ?

mvh
ronrea
Avatar billede poko1 Ekspert
01. december 2018 - 10:46 #13
Gå i Søg  skriv Kontrolpanel Vælg og i dette Programmer og Funktioner
https://ibb.co/fxQgtKp
Avatar billede ronrea Seniormester
01. december 2018 - 11:05 #14
Det kan jeg desværre ikke få til at virke ?
Ikonerne er ikke aktive når jeg gør, som du skriver ?

Kan i øvrigt oplyse, at printeren heller ikke virker på en windows 7 pc
Har lige prøvet, og den melder fejl.

Er der evt. en herinde som har installeret Hp Laser Jet Pro 200 color M251n på en PC (windows 7 eller 10) og som virker ?

vh
ronrea
Avatar billede poko1 Ekspert
01. december 2018 - 11:14 #15
Prøv at hente dette Program.

Løs problemer, der blokkerer programmer fra at blive installeret eller fjernet
Indhold leveret af Microsoft
Gælder for: Windows 10, Windows 7, Windows 8.1

http://aka.ms/Program_Install_and_Uninstall
Avatar billede poko1 Ekspert
01. december 2018 - 11:33 #16
Se om du kan komme i Kontrolpanelet denne vej?
Tryk på Windowstasten +i = Indstillinger i søg skriv Kontrolpanel.
https://ibb.co/zXwbbKW
Disse temaer er altid det første jeg lægger på skrivebordet.
https://ibb.co/xs5Jdmm
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. december 2018 - 12:53 #17
Jeg er helt enig i at driveren burde kunne virke.

Siden du også har problemer på en anden PC, så vil jeg kraftigt råde dig til at prøve et andet USB kabel - der er en pæn sandsynlighed for at fejlen ligger i kablet.
Avatar billede ronrea Seniormester
03. december 2018 - 14:56 #18
Hej
Beklager jeg ikke har fået svaret på alle indlæggene.
Jeg har egentlig opgivet den.
Vedr  kabel, så virker kablet til andre printere, så tror egentlig ikke det er det, der er problemet.

Jeg kunne dog godt tænke mig at få fjernet mine printere HELT fra systemet.
Der dukker flere op, når jeg fx. vælger at udskrive et eller andet.

Nogen som ved hvordagn jeg gør det ?

Som poko skrev :
Gå i Søg  skriv Kontrolpanel Vælg og i dette Programmer og Funktioner
https://ibb.co/fxQgtKp

Det virker desværre ikke.

mvh
ronrea
Avatar billede 220661 Ekspert
03. december 2018 - 17:50 #19
Prøv at gå i enhedshåndteringen. Her bør printerne stå under "billedenheder"
Her vælges at fjerne dem og sige at driveren/software også skal fjernes.
Har du mange printere herinde kan det godt forvirre når nye printere skal på.
Software fjerner jeg altid med Revo Uninstaller Free der rydder bedre op end Windows egen tilføj fjern program. Her bliver der ryddet op i både mapper og filer samt register efterfølgende.
Avatar billede ronrea Seniormester
05. december 2018 - 18:49 #20
Tak for indlægget :)
Det vil jeg prøve

mvh
ronrea