Avatar billede valsbol Seniormester
01. december 2018 - 10:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

standard app åbning i Win 10

Hallo. Mit spørgsmål er, at da jeg installerede Win 10 var der en indstillng som jeg nu har mistet.
Når jeg satte et SD kort i læseren kom der en rude op, med valgmuligheder. På et tidspunkt har jeg bare valgt at det skulle være Photostory, men nu vil jeg gerne have den rude tilbage, så jeg kan vælge en anden app, eller vælge hvergang jeg sætter et SD kort i.
Men pokker om jeg kan huske hvordan man gør det. Undskyld min uvidenhed, men vær venlig at give mig en hjælpende hånd
Avatar billede stjans Guru
01. december 2018 - 10:48 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2018 - 14:27 #2
Søg på "automatisk afspilning" og når du kommer derind i indstillingerne så skal du vælge hvad der skal gøres
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2018 - 14:31 #3
Hvis du sætter den til "spørg hver gang" kan du her vælge hvilket program du vil bruge til handlingen.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2018 - 17:37 #4
Man kan også sætte den til at åbne mediet for at vise filerne derinde.
Og som stjans linker til i #1 kan man vælge hvilket program der skal bruges for at åbne den nævnte fil
Avatar billede valsbol Seniormester
02. december 2018 - 09:17 #5
Tak til alle jer venlige og hjælpsomme mennesker. Nu har jeg valgt Spørg mig hver dang.
Tak
mvh Niels Ebbe
Avatar billede valsbol Seniormester
02. december 2018 - 09:18 #6
Kan man klikke mere end en som løsning, så vil jeg gerne sige tak til jer alle
Avatar billede 220661 Ekspert
02. december 2018 - 09:22 #7
Jo du kan vælge alle indlæg som løsning når du logger ind på dit spørgsmål hvis du vil.
Du markerer blot de linjer der hedder "marker som løsning"