Avatar billede viborg2000 Mester
05. december 2018 - 16:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WHATSAPP

Hej..
Jeg har brugt mine valideringskoder til at installere whatsapp på en ny telefon, og skal derfor vente 3 dage inden de sender igen..
Er der nogen der ved om man kan forcere dette eller omgå det
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. december 2018 - 19:31 #1
Det ville bestemt undre - hvis deres politik er at der skal gå en given tid, giver det jo ingen mening, hvis brugerne selv kan fedte rundt med det som de lyster.
Avatar billede viborg2000 Mester
05. december 2018 - 19:51 #2
Nej jeg ved det....  men alligevel er 48 timer lang tid og vente
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. december 2018 - 19:53 #3
Tro mig, du sætter pris på det, hvis nogen nu skulle forsøge at planke din konto!