Avatar billede helena.1908 Novice
10. december 2018 - 18:38 Der er 6 kommentarer

MacBook pro tastatur lyser ikke.

Mit tastatur er meget pludseligt stoppet med at lyse. Jeg har set andre MacBooks tastaturer lyse, og ved derfor at det burde lyse.

Ved ikke hvad, der forhindre det??
Avatar billede INK Ekspert
10. december 2018 - 19:50 #1
Har du set dette link?

https://support.apple.com/da-dk/HT202310

Hvis det ikke hjælper dig, så oplys hvilken Macbook model og årgang, samt hvilket MacOS, du har installeret
Avatar billede posten Ekspert
10. december 2018 - 22:05 #2
ved at én af F-tasterne bruges som on/off husker bare ikke hvilken da min er af ældre dato så derfor ingen lys hér men da din er en pro burde du ha den kontakt
Avatar billede INK Ekspert
10. december 2018 - 23:40 #3
posten #2 har helt ret.
F5 skruer ned for tastaturlys og F6 skruer op for lyset.
Avatar billede helena.1908 Novice
11. december 2018 - 10:19 #4
Tak for hjælpen, det virker nu!!
Avatar billede Elissa Praktikant
05. februar 2022 - 14:33 #5
Hej mit tastaturer lyser ikke på min laptop kan nogen hjælpe mig
Avatar billede INK Ekspert
05. februar 2022 - 17:15 #6
Elissa, du bør nok starte en ny tråd og så oplyse hvilken PC/Mac.