Avatar billede Hugsno Juniormester
14. december 2018 - 11:07 Der er 5 kommentarer

Safari virker ikke

Hej

Ud af ingenting virker mit Safari ikke. Den åbner ikke op, men kommer med en lang fejlkode..

"Safari kan ikke åbnes pga. et problem.
Spørg udvikleren for at sikre dig, at Safari fungerer med denne version af OS X. Du skal evt. installere programmet igen. Sørg for at installere alle tilgængelige opdateringer til programmet og OS X..

Process:              Safari [497]
Path:                  /Applications/Safari.app/Contents/MacOS/Safari
Identifier:            com.apple.Safari
Version:              ???
Build Info:            WebBrowser-7603003008000000~3
Code Type:            X86-64 (Native)
Parent Process:        ??? [1]
Responsible:          Safari [497]
User ID:              501"

Alle opdateringer er installeret..

Hvad kan der være galt?

På forhånd tak
Avatar billede INK Ekspert
14. december 2018 - 11:54 #1
Hvilken Mac (Årgang) og Hvilken MacOS? Sierra, High Sierra eller Mojave?
Avatar billede Hugsno Juniormester
14. december 2018 - 12:01 #2
MacBook Pro (Retina, 13", ultimo 2013) - OS X Yosemite
Avatar billede INK Ekspert
14. december 2018 - 12:21 #3
Har du overvejet at opgradere til seneste MacOS? Du er 4 versioner bagud 😀.
Tag backup af dine data og opgrader.
Avatar billede Hugsno Juniormester
14. december 2018 - 12:27 #4
Men kan min computer godt klare det? Har hørt om telefoner, der bliver opdateret til versioner, de ikke kan følge med i.. Hvordan tager man backup?... og hvordan opdaterer man sin Mac? Den skriver bare, at alt er opdateret
Avatar billede INK Ekspert
14. december 2018 - 12:38 #5
Læs dette link, der forklarer alt herom
https://support.apple.com/da-dk/HT201475

Se også dette link
https://support.apple.com/da-dk/HT201260

Det er lidt foruroligende, at du ikke ved hvordan man laver backup. Håber ikke du har fotos eller filer du ikke vil miste 😃. Alle harddiske går i stykker en dag - som regel den dag hvor det er mest ubelejligt.

Backup tages nemmest med en ekstern harddisk tilsluttet og ved at anvende det indbyggede "Timemachine". Se dette link

https://support.apple.com/da-dk/HT201250

Hvis du fortsat har spm. så kom tilbage.