Avatar billede smukkemn Forsker
16. december 2018 - 18:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

EDGE og cookies

Hej
En ny installation  af Windows 10 og EDGE blokerer for installation af Outlook.
Mystisk. Cookies er tilladt men EDGE afviser. Har aldrig oplevet det før.
Er der ligesindede derude?
Tak.
Avatar billede kurtba Ekspert
16. december 2018 - 19:48 #1
Er det programmet Outlook du forsøger at installere? Forstår ikke havd Edge har med det at gøre, da Outlook jo ikke installeres i Edge og derfor ikke har noget at gøre med, om cookies er tilladt eller ej.
Er det rettelig en mailadresse som hedder outlook, som du forsøger at få til at virke?
Det lyder meget mærkeligt. Tag evt. et printscreen af problemet og læg op, så vi kan se hvor og hvordan det går galt.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. december 2018 - 21:02 #2
er det Microsoft Outlook. Com ?
https://outlook.live.com/owa/
Avatar billede smukkemn Forsker
16. december 2018 - 21:26 #3
Hej
Jeg prøver at få min Exchange konto tilbage i Outlook 365!
Den godkender brugernavn og password men så kommer det ned cookies!
Jeg har gjort det mange gange uden problemer !
Tak
Mogens
Avatar billede smukkemn Forsker
17. december 2018 - 18:11 #4
Gåden er løst!
Avatar billede kurtba Ekspert
17. december 2018 - 21:24 #5
Fint, men hvad var løsningen?