Avatar billede cbedb Mester
25. december 2018 - 11:14 Der er 9 kommentarer

Surface 2 med Win 8.1

Er der noget der har et tip, min ven har sådan en, den er tilbageført til fabriksindstillinger, men han kan ikke komme på Politiken.dk den bliver ved med at genstarte. Alle andre sider funker ok. Den vil heller ikke hente APPs eller lignende.
Avatar billede cbedb Mester
25. december 2018 - 11:17 #1
Det er 8.1 RT
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2018 - 11:39 #2
det kan være man skal installere flash

den vil ikke hente ?
hvad sker der ?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2018 - 11:48 #3
Tænker måske også noget med certifikater til siden måske.
Med anden browser virker den så?
Firefox eller Crome?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. december 2018 - 12:18 #4
Tjek, om opdatering 3 er installeret, https://support.microsoft.com/da-dk/help/4023491/surface-windows-8-1-rt-update-3
Den skal være der.
Avatar billede cbedb Mester
25. december 2018 - 12:18 #5
Siden genstarter før den er indlæst
Avatar billede claes57 Ekspert
25. december 2018 - 12:48 #6
Kopieret fra siden:
Download og installér Surface-opdateringer manuelt

Bemærk!
Du kan ikke downloade og installere Surface-opdateringer manuelt på Surface Pro eller Surface Pro 2.

Download opdateringsfilen til din Surface

Hvis du har en internetforbindelse, kan du hente den opdaterede fil manuelt.

Bemærk!
Hvis du har problemer med at oprette internetforbindelse på din Surface, kan du bruge en anden computer med internetadgang til at downloade .msi-filen til et USB-drev og derefter overføre filen til din Surface.

Se Download drivere og firmware til Surface for at hente de nyeste drivere og firmware til din Surface.

Når filen er downloadet, skal du trykke på og holde filen nede (eller højreklikke på den) og vælge Installér.

Vælg OK, når processen er fuldført.

Bemærk!
Du kan slette .msi-filen fra skrivebordet, efter du har installeret opdateringerne.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. december 2018 - 12:54 #7
Muligvis er denne opskrift bedre:

Opdater Surface og Windows

Når du har fulgt ovenstående forholdsregler, skal du følge disse trin for at sikre, at alle Surface- og Windows-opdateringer er installeret:

Stryg indad fra højre side af skærmen, og tryk på Indstillinger.
(Hvis du bruger en mus, skal du pege på skærmbilledets nederste højre hjørne, flytte musemarkøren op og klikke på Indstillinger).
Tryk eller klik på Skift pc-indstillinger > Windows Update > Kontrollér nu.
Hvis der er tilgængelige opdateringer, skal du trykke eller klikke på Vis detaljer.
Tryk eller klik for at vælge de opdateringer, du vil installere, og tryk eller klik derefter på Installér.
Du skal muligvis genstarte Surface, når opdateringerne er blevet installeret.
Når du har installeret Surface- eller Windows-opdateringer, er det vigtigt at kontrollere, at opdateringerne er blevet fuldt installeret, ved at følge nedenstående ekstra trin. Windows Update-oversigten kan vise statussen "Kræver en genstart for at afslutte installationen" for en bestemt opdatering.

Stryg indad fra højre side af skærmen, og tryk eller klik på Indstillinger > Skift pc-indstillinger.
Tryk eller klik på Opdatering og genoprettelse > Windows Update.
Tryk eller klik på Se din opdateringsoversigt for at få vist en liste over de installerede opdateringer.
Avatar billede cbedb Mester
25. december 2018 - 14:36 #8
Tak men det har jeg prøvet, både med hans konto og helt uden konto. Der er opdateret en firmware og 55 andre opdateringer Wim update siger der ikke er nogle nye opdateringer nu
Avatar billede claes57 Ekspert
25. december 2018 - 15:38 #9
Hvis maskinen har været genstartet, og stadig ikke vil, så har jeg ikke andre idéer til den videre færd.