Avatar billede Malthe2045 Juniormester
27. december 2018 - 15:15 Der er 11 kommentarer

Gamerstol til høj person.

Hej er 185 høj ca og skal have en gamerstol. Er normalt bygget og vejer 75 kg. Har i et bud til noget der kan være et bud? Er 14 så jeg vokser måske mere i højden det er jo ikke til at vide. Har et budget på 1-2500 Max.
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2018 - 15:23 #1
gamerstole er billigt pis med plasticarmlæn der brækker
her er en lækker stol, de har også andre
https://www.tectake.dk/kontorstol-med-massivt-trae-ryglaen-400256
Avatar billede HHAndreasen Juniormester
27. december 2018 - 15:43 #2
Uenig med ovenstående.

Gamerstole er af varierende kvalitet, ligesom med andre stole.

Problemet er, at de også koster en del penge, hvis du vil have noget ordentligt.

Der findes mærker. Som eksempelvis Häg, som laver nogle exceptionelle stole. Men de koster så også det mere.

Jeg kan ikke udtale mig om den som Sidewave linker til. Men den er sådan lidt oldschool i looket.
Avatar billede Malthe2045 Juniormester
01. januar 2019 - 16:09 #3
Øhhm.. Kommentar til Sidwawe. Har du selv haft problemer med det du selv beskriver? Pt. Har jeg en billig IKEA stol og ja puden/stoffet man sidder på er ikke så godt mere, og trykket godt i bund meen alt plastic og delene på stolen er intakt. Så gerne kom med noget jeg kan bruge til noget og ikke bare negativt.
Negativt kan være godt men så skriv hvorfor..
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2019 - 16:51 #4
Malthe, den linkede side har masser af fede stole, vælg selv
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2019 - 16:53 #5
Avatar billede Malthe2045 Juniormester
03. januar 2019 - 19:12 #6
Igen.. Hvorfor er de armlæn så elendige? Ja, det er plastik men plastik kan vel sagtens være holdbart?
Avatar billede Malthe2045 Juniormester
03. januar 2019 - 19:15 #7
Nu spørger jeg lige.. Giver den stol du siger god nakkestøtte? Altså du har vel selv siddet i den siden at du kan snakke så positivt om den og så negativt om de andre gaming stole?
Avatar billede Gamingnørden Praktikant
16. januar 2019 - 17:14 #8
Hej Malthe,

Jeg har en hel del erfaring med testning af gaming udstyr heriblandt gamer stole. Hvis du er 14 år gammel og allerede har en højde på 185 cm, så skal du anskaffe dig en gamer stol med et højt ryglæn - gerne over de 90 cm.

Med udgangspunkt i din størrelse og budget anbefaler jeg Nordic Gaming Racer stolen (koster 1199 kroner) med en ryglængde på 92 cm, hvis du foretrækker en billig løsning. Jeg anbefaler AKRACING Player stolen (koster 2389 kroner) med en ryglængde på 91 cm, hvis du er mere interesseret i en dyrere løsning.

Nordic Gaming er en dansk producent af gaming udstyr, der er igang med at etablere sig på det danske marked. Og årsagen til at stolen fra Nordic Gaming koster så lidt er, fordi du KUN betaler for stolen og ikke brandet. AKRACING stolen er dyr, fordi du betaler meget for brandet.

Så du skal gøre op med dig selv, hvor meget brandet betyder for dig. Du kan eventuelt læse min guide og test af gamer stole ved at klikke på linket nedenfor:
http://gamingmagasinet.dk/gamer-stol/

Hav en fortsat god dag.

Mvh.
Anders
Avatar billede claes57 Ekspert
16. januar 2019 - 18:58 #9
jeg fatter ikke helt opgaven
gamingmagasinet er så lang tid om at vise billede, så den droppede jeg

der er kritik af, at sidwave i #1 linker til en, der ser oldschool agtig ud - DET ER IKKE ET PROBLEM hvis ellers stolen passer til personen, som så kan arbejde i timer der.
Design er jo også et spg om man er bygget, som designere tegner - eller man vælger en stol-model, der passer til hvordan man er bygget. LYT TIL KROPPEN.
Avatar billede Malthe2045 Juniormester
21. januar 2019 - 09:23 #10
Tak Anders den stol du har skrevet om kunne sagtens være et bud.

Ja#1 stolen er oldschool men måske var jeg for kritisk.. Men den har altså kun et ryglæn på 71 cm.
Avatar billede Gamingnørden Praktikant
22. januar 2019 - 19:13 #11
Hej Malthe,

Hvis du går ind på dette link, kan du se, at ryglængden er 92 cm:
https://webdanes.dk/shop/nordic-gaming-racer-139889p.html

Mvh.
Anders