Avatar billede TTA Seniormester
30. december 2018 - 13:18 Der er 3 kommentarer

Google Chrome - flere problemer

Når jeg åbnede Chrome på min gamle mobil så plejer jeg at have en hjem-knap i form af et lille hus, hvor jeg med et tryk kommer tilbage til Google-søgesiden. Men den lille knap er nu væk efter jeg fik ny telefon. Har søgt på nettet - de henviser alle til at gå via Indstillinger...men nogle af de funktioner man så skal vælge; de findes ganske enkelt ikke i mine indstillinger.... Det er som om min Google app er en light-udgave, hvor  en del af funktionerne mangler.

Et andet problem med Chrome er, at hvis jeg vil logge ind på et forum (f eks dette), og trykker på "Login" - så googler app'en ordet Login i stedet for at logge mig ind! Det samme når jeg vil oprette et indlæg. Istedet for reagere på mit tryk på Opret - så søger den på ordet Opret! Dette spørgsmål var jeg nødt til at oprette via min PC - alle forsøg på at "trykke på knapper" i Google-appen, medfører blot en søgning på det ord, der står på knappen - det er r**irriterende!
Avatar billede TTA Seniormester
30. december 2018 - 13:32 #1
Jeg har nu fået løst den første del af problemet.

Men kan fortsat ikke "trykke på knapper" på hjemmesider, der er åbnet på mobilen. Pt. kan jeg ikke tilgå eksperten.dk, da den popper op med en cookies-advarsel, hvor jeg skal trykke på knappen "Acceptér"... efter omkring 150 tryk på knappen har jeg stadig ikke fået adgang til siden... :x
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2018 - 14:22 #2
evt. dur appen ikke til din version af android/iphone
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2018 - 16:28 #3
Hvorfor bruger du så bare ikke standard browseren der følger med telefonen?
Ved ikke om du kan bruge dette her til noget på en telefon:
https://www.lifewire.com/how-to-show-the-home-button-in-google-chrome-4103629