Avatar billede Claus Poulsen Novice
01. januar 2019 - 01:31 Der er 2 kommentarer

HTML i footeren

Hejsa eksperter, jeg sidder med en Shopify shop, og vil gerne tilføje html i footeren, den har i nuværende stund en Rich text editor til at ændre tekst i footeren, men hvis jeg f.eks gerne vil have et billed derned eller ligende hvordan gør jeg så det?

Her er siden Http://beyblade-shoppen.dk
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2019 - 15:32 #1
gån ind i det dokument med "Copyright © 2019 Beyblade-shoppen.dk. Mtg trading, Østergade 15, 7470 Karup J - CVR: 34860130 - Email: info@Beyblade-Shoppen.dk" - og ændre det direkte
Avatar billede Claus Poulsen Novice
01. januar 2019 - 15:48 #2
Har prøvet, men må indrømme at min tekniske snilde ikke rækker så langt. Der er en fil som hedder liquid.footer og når jeg prøver at tilføje noget kode der, så fucker den op, da footeren er opdelt i blokke, 1-4 og den direkte kode den ligger det i footeren udenfor blokkene.