Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2019 - 14:31 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Er der gået svindel i Revo pro?

Jeg har Revo pro. Købt og betalt.
Men hver eneste gang jeg åbner programmet, bliver jeg opfordret til at købe en ny forbedret version.
Jeg kan annullere og gå videre, eller jeg kan trykke Download på hvad der ligner en opdatering. Men gør jeg det, installeres den nye købe version, og der står ved afslutning, hvor mange dage der er igen.
Jeg kan ikke slippe af med den popup opfordring, men jeg har ikke tænkt mig, at betale en gang til. Det ligner afpresning. https://picee.dk/6796-revo
Avatar billede puren Ekspert
05. januar 2019 - 14:40 #1
skriv til deres support
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2019 - 14:52 #2
#1 Ok, men Revo må da vide hvad de har gang i.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. januar 2019 - 14:52 #3
Hvilken version har du købt? - jeg kan se det er version 3 du har installeret. Er det den du har købt, har du kun købt opdateringer til version 3, og ikke version 4.

Har du købt version 4, skal du downloade og aktivere den, før den kan se du har en licens.
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2019 - 15:09 #4
#3  Det er version 3.14 og nøglen bliver accepteret. Da jeg købte det, stod der ikke noget om tidsbegrænsning. Programmet virker da også endnu, men altså med den irriterende popup.  Jeg oplever det som om, de vil presse mig til at købe version 4.
Men det ser jeg ingen grund til.
Avatar billede falster Ekspert
05. januar 2019 - 15:20 #5
#4 Nej, det er der næppe grund til.

Kommer den også, hvis du slår opdateringstjek fra:

https://www.revouninstaller.com/online_manual/6_options.html

(Der kommer næppe opdateringer til v.3, når v.4 er udgivet, så dette bør ikke have indflydelse på din nytte af v.3.)
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2019 - 15:24 #6
#5 Det er da værd at prøve.
05. januar 2019 - 15:26 #7
Okay, nu er jeg ved at være med! Jeg blev helt chokeret lige da jeg læste overskriften, "nooo....." det er et af meget få windows programmer jeg virkelig sværger til, det er fantastisk!
Hvad din situation angår, så kan jeg godt se hvad du mener.  Umiddelbart, så ville almindelige, decent customer relations byde, at har en kunde en licens, så fornyes denne inde for gyldighedsperioden - uanset, om man så frigiver en major release. I princippet, så har du jo det program du har betalt for - og vel også været glad for - men jeg kan sagtens forstå at du bliver indigneret over, at skulle upgrade spammes sådan der. En del af at købe en licens er ofte også for at slippe for reklamer! Det du oplever der, det minder mistænkeligt meget om freeware in ads.
Hvornår købte du din licens? Det er sgu en ærgerlig situation at stå i, det må jeg sige.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2019 - 15:31 #8
Har du Revo kørende i systembakken til højre altid?
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2019 - 15:41 #9
#5 Slog opdateringen fra, og det hjalp. Tak skal du have😁

#7 Ja det er et fint program,, så godt falster fik en god ide.

#8 Nej jeg åbner først Revo når jeg skal beuge det.

Tak for alle bidrag til mit spørgsmål. 😊
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2019 - 15:49 #10
Ok. Der er jo funktioner i programmet man kun kan bruge når det kører live med Windows.
Spørgsmålet kunne jo så være  hvor mange af de funktioner pro giver har du reelt brugt?
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2019 - 17:00 #11
Jeg har ikke tænkt på, hvor meget Revo egenylig kan. Bruger det kun, når jeg vil  slette et program. Jeg slettede Revo 4 med Kontrolpanelet og da jeg geninstallerede 3, stod det som registreret.
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2019 - 17:04 #12
Ps. Jeg har set hvad version 4 tilbyder, men jeg kan ikke se noget jeg har brug for.
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2019 - 17:07 #13
Den nye version sælges for 118 kr. om året for 1 computer.
Ikke underligt, at der er kommet craks på nettet.
Avatar billede Uvanga Ekspert
06. januar 2019 - 11:53 #14
Jeg har selv været ude for det samme, klikkede ved en fejl på opdatering. Support sendte mig så et link hvor jeg kunne downloade den oprindelig udgave. Siden har jeg ikke oplevet at programmet tilbyder opdatering.
Dette mere som en oplysning, da du jo har fundet en løsning.
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2019 - 12:40 #15
Ok, du kendte løsningen. Jeg har gemt den version jeg købte, sammen med koden så det var ikke noget problem at erstatte den nye version med den gamle :-)