Avatar billede Marting Forsker
06. januar 2019 - 11:19 Der er 6 kommentarer

JABLOTRON JK-106 (SMS - PUSH – beskeder)

Hej

Jeg har en central JABLOTRON JK-106

Være gang jeg logger ind og ud i F-link  kommer der en SMS på min telefon  :

JABLOTRON 100:
21:58:28,Advarsel! Standardkoder,Central,Omrade 1;
Tid 21:58 30.12

Er det muligt at slippe for sådan en SMS?

Jeg får også en besked eller PUSH – besked  Via JABLOTRON = MyJABLOTRON i min  indbakke på mobilen tænker at det kun skulle være PUSH – beskeder der skulle komme. Så længe centralen er koblet på LAN – forbindelse her hjemme : -)

Håber der er en der kan hjælpe

Hilsen Martin G.
Avatar billede puren Ekspert
06. januar 2019 - 11:28 #1
skriv til deres support
Avatar billede Marting Forsker
06. januar 2019 - 12:43 #2
puren  :

Lige præcis,  det ville være den dyreste og letteste måde : -)

Det er derfor jeg prøve med Den Alternative måde her : -)

Det kunne jo være der var en her der kunne hjælpe : -)
Som har prøvet samme situation: -)

Og man kunne udveksle  nogle erfaringer : -)  til denne Central: -)

Hilsen Martin G.
06. januar 2019 - 14:50 #3
Hej,

Set i relation til dit svar (#2 til puren (#1))  er dette måske heller ikke løsningen, men det er ihvertfald et par forslag til hjælp.:

1:  Har du set på FAQ'en på deres hjemmeside ?

2: Er der et FEJL-RETTE-SKEMA i deres brugermanual (som jeg går ud fra du har et eksemplar af )  eller på deres hjemmeside ?

3:  Det har du sikkert  og hvis JA , så glem forslaget.

  POWER-OFF , vent lidt  (15 sek minimum)  og start op igen.

4:  Har du checket systemets konfiguration og sammenlignet  med manualen /brugerhåndbogen.

Kristian
Avatar billede Marting Forsker
07. januar 2019 - 05:45 #4
Hej

Jeg har været inde på deres hjemmeside : -)

Supporten på deres hjemmeside er ikke rigtig konstrueret til en slutkunde.

Leverandør og Importøren nyder ikke support til slutbrugeren : -)

Den rigtige support sker igemmen  den dyre  sælger : -)
hvis man ikke kan finde nogen der kan hjælpe alternativ: -)

men tak for hjælpen : -)
Hilsen Martin G.
Avatar billede Danauktion Novice
01. juni 2019 - 22:27 #5
Hvis du ikke allerede har fået det løst,  så kan du slå push meddelser til/fra i  mobilappen.
Du klikker på ...  og vælger beskeder. De kan tændes og slukkes - fint at have dem tændt indtil det hele kører.
Avatar billede Marting Forsker
20. juli 2019 - 23:28 #6
Hej Dananuktin

Jeg fik styr  på det : -)