Avatar billede mousewithpc Juniormester
10. januar 2019 - 11:48 Der er 2 kommentarer

Hvordan kan kun jeg få adgang til de installerede programmer på min pc??

Hej!

jeg har lige fået windows 10 op og kører lavet nogle brugere osv.
de andre brugere er sat som "Standardbruger" men de brugere har adgang til de programmer jeg installere, hvordan laver jeg det om? de andre brugere skal kun bruge office, google chrome, lidt få spil osv....

Mvh. Magnus K.
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. januar 2019 - 13:16 #1
Avatar billede mousewithpc Juniormester
10. januar 2019 - 16:25 #2
hov, jeg lavede fejl!! jeg mener så de andre brugere IKKE har adgang til det jeg har installeret....