Avatar billede jingle_jim Juniormester
10. januar 2019 - 18:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

IPOD Touch låst

Hejsa
Min datter har en Ipod Touch, som hendes søde lillebror legede med og nu er den låst i 24.177.08 minutter.
Jeg har forsøgt at læse diverse forum/forslag osv. Og alt hvad jeg kan finde frem til er at jeg skal sætte Ipod til computer og gendanne/restart den via Itunes. Når jeg sætter Ipod touch til computer og Itunes. Kommer der en pop up i itunes som siger
"Tillad computeren at få adgang til Ipod". Siger jeg fortsæt, som er eneste valg udover Annuller, så står den og venter på at jeg godkender via Ipod touch, men den er jo låst, så keg kommer ikke rigtig videre..

HVad gør jeg
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. januar 2019 - 18:20 #1
Så vidt jeg ved, skal du sætte den til, mens den er slukket.

Så skal du holde Home og volume up nede, mens du tænder den, og holde alle knapperne til den går i gendannelses tilstand.
Avatar billede jingle_jim Juniormester
10. januar 2019 - 18:51 #2
den starter bare op igen og viser låst skærm og samme mange minutter
Avatar billede puren Ekspert
10. januar 2019 - 18:58 #3
tro ikke at der er nogle ved uden om at vente i 16 dage og 18 timer..
Avatar billede jingle_jim Juniormester
10. januar 2019 - 19:26 #4
Sorry - det er 24.177.000 minutter, så det er noget mere end 16 dage.
Og jeg var nede i Fix Phone i dag og de sagde man bare kunne tilslutte den  til Itunes og så gendanne/slette alt på den og så starte den op på ny.. men aner ikke hvordan man gør det
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2019 - 21:44 #5
Den skal gendannes i DFU mode: https://www.theiphonewiki.com/wiki/DFU_Mode
Avatar billede jingle_jim Juniormester
10. januar 2019 - 22:07 #6
Ifølge den guide skal jeg tilslutte den til computer via USB kabel - når jeg gør det så starter Ipod touch op af sig selv. Og det gør det svært for mig at opfylde step 2 i den guide, da der her står at apple logo ikke må komme frem.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. januar 2019 - 22:22 #7
Så holder du power knappen inde til den slukker.