Avatar billede Btimmer Seniormester
16. januar 2019 - 16:15 Der er 6 kommentarer

hvad gør jeg

Pludselig kan jeg ikke skrive på min faste computer. Jeg kan få alt frem, men når jeg skal taste/skrive er den helt død. Markøren kan jeg godt flytte.
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. januar 2019 - 16:30 #1
1. Skriver en beskrivende overskrift
2. Pröver et nyt tastatur
3. Bytter batteri om det er trådlöst
4. Skriver en beskrivende forklaring

Ellers kan vi gätte herfra og til nytårsaften
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
16. januar 2019 - 16:31 #2
Faste computer er hvad? Stationær eller bærbar? Windows version?
Avatar billede Btimmer Seniormester
16. januar 2019 - 16:43 #3
Undskyld, undskyld mange gange, jeg var lidt i panik - men nu er det løst.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
16. januar 2019 - 16:53 #4
Dejligt at høre. Pc problemer er ikke sjove.
Avatar billede mort1 Ekspert
16. januar 2019 - 17:59 #5
Btimmer - Lad os andre høre, hvad løsningen var, måske kan vi en gang hjælpe andre med det.
Skriv løsningen og marker den som løsning, så får vi også lukket dit spørgsmål ned.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. januar 2019 - 18:53 #6
Enig i #5. Selvom problemet er løst måske med en banal ting som bare at genstarte pc, så er det fint man fortæller det :-)