Avatar billede mammi Novice
18. januar 2019 - 12:06 Der er 4 kommentarer

microsoft outlook ekspress/windows 8,1

Hejsa.
Jeg har samme problem. Hvis jeg går i Funktioner-indstillinger-så kommer jeg ikke længere.
Ingen lagringsmappe.
Håber ikke I blive vrede på mig.
Det hele virkede perfekt i Windows 7 :-(
Mvh Mammi.
Hav en dejlig dag.
Avatar billede mort1 Ekspert
18. januar 2019 - 13:07 #1
Selvfølgelig bliver vi ikke vrede, men du skriver at du "har samme problem" - Jeg er ikke klar over, hvad samme problem er for et et problem.
Forestiller mig, at du i anden tråd eller gruppe har læst om et problem - men da du har åbnet en ny tråd, er det temmelig vanskeligt for andre at se, hvad du tænker på.
Måske skulle du lukke denne tråd, og starte en ny, hvor du fortæller, hvad problemet er, så er der helt sikkert nogle herinde, som kan hjælpe.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2019 - 13:29 #2
Microsoft Outlook Ekspress er så vidt jeg ved ikke kompatibel med Win 8.1.
Kan huske da jeg opgraderede fra XP til Windows 8 så var jeg nødt til at bruge et andet mailprogram. Man kan vist nok hente et Live mail program, men jeg valgte at bruge Thunderbird i stedet.
https://www.thunderbird.net/da/
Her efter jeg er gået på Windows 10, er jeg så hoppet på webmail i stedet og har mails liggende der.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2019 - 13:36 #3
Har din tråd her noget med denne tråd her https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1027090 at gøre??
Avatar billede mammi Novice
19. januar 2019 - 11:07 #4
Hejsa alle.
Mit problem er at jeg ikke kan finde mine mails på Windows 8,1, så jeg kan overføre mine adresser og mapper fra 7 eren til min mail i 8 eren. .I en anden tråd ( undskyld som jeg ikke kan finde nu ) blev der svaret at man kunne finde dem i funktioner-indstillinger-lagringsmappe, men en sådan findes ikke på min pc.
Og på 8 eren hedder filerne pst, på min 7 er hedder de dbx. Så forvirringen er total :-)
Mvh Mammi.