Avatar billede johs. Juniormester
19. januar 2019 - 17:42 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

overfør billeder

Hvordan overfører jeg billeder/mapper fra Google Fotos til Picasa? Helst via en usb-nøgle?Mvh. johs.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
19. januar 2019 - 17:58 #1
Du har set dette, ikke ?
https://www.google.com/intl/da/picasa/
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2019 - 20:24 #2
Picasa er nedlagt.
For at flytte billeder fra 1 webtjeneste til en anden, skal du downloade billederne til din computer, og lægge dem op på sted 2.
20. januar 2019 - 11:55 #3
Ja, gudskelov for den beslutning omkring Picasa.Dog synes jeg det virker lidt som om, at deres "FOTO" applikation bare har overtaget Picasas kernefunktion; at dukke op fra mærkelige steder og nagge mig! Er næsten imponeret sommetider; jeg har slettet applikationen og alle datatrails i hvert fald 2 gange! Ihh, Google; man skulle næsten tro, at I ikke altid følger jeres egen datahåndteringslov....... ! :-)
20. januar 2019 - 11:59 #4
Og man skulle næsten tro, at jeg var mere idiot end blank og distræt. Men det bliver vist uafgjort på den front. Nu glemte jeg alt om også at skrive udgangspunktet for overhovedet at poste! Jeg ville bare som en sidebemærkning notere, at der er nogle hosting-services og cloud tjenester som fx MEGA der understøtter on-the-fly håndtering og tilføjelse af data fra 3. part :-)
Avatar billede milter Ekspert
20. januar 2019 - 13:25 #5
Hej johs.

Kan du ikke forklare os, hvad det er, der ikke virker med de forslag, du tidligere har fået:

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1026770
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1021654