Avatar billede martinlund Praktikant
21. januar 2019 - 21:19 Der er 1 kommentar

Blæsere

Hej, jeg har købt en msi bærbar for ca et år siden og nu virker blæserne ikke mere.
Selvom jeg går ind og siger at den skal blæse på fuld tryk køre de overhovedet ikke.
Hvis der er nogen der kan hjælpe ville jeg blive meget glad.
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. januar 2019 - 11:13 #1
Du skal lade være med at tænde maskinen når blæserne ikke kører.
Cpu' en kan brænde af. Prøv først at støvsuge den. Der kan sætte sig utrolige mængder støv i en pc.
Der kan også være tale om at blæseren er defekt.