Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2019 - 12:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth

Windows 10 påstår, at der ikke er Bluetooth i min nye computer.
http://topdata.dk/product.asp?product=12283
Jeg har prøvet med en ekstern Bluetooth enhed som kører fint.
Men jeg er da helst fri for de 2 ledninger.
https://www.av-cables.dk/bluetooth-modtager/n-a-2155.html
Kan det være rigtigt, at computeren ikke har Bluetooth? og hvis det er, findes der så ikke noget mere smart, end ovenstående?
Jeg har prøvet at se under Lyd, men kunne intet forandre.
Det er mine Argon hovedtelefoner, som ikke fungere, men de fungerer fint på min Lenovo computer med Windows 8.1.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2019 - 12:52 #1
Avatar billede Slater Ekspert
22. januar 2019 - 13:33 #2
Jeg har endnu aldrig set en stationær med Bluetooth indbygget. De findes sikkert, men det er meget sjældent.

Men ja, den lille dongle er fin. Jeg har selv samme type, og selvom rækkevidden ikke er vild, så er den helt fin til f.eks. hovedtelefoner man bruger mens man sidder foran maskinen.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2019 - 13:48 #3
Ok min lenovo stationære har det, men når det er sandsynligt at der ikke er på min nye computer, så dropper jeg min søgen på nettet, og køber den lille dongle.
Tak for dit svar. 😊