Avatar billede Kannegaard Praktikant
22. januar 2019 - 18:39 Der er 5 kommentarer

Asus

Hej.
Min asus bærbar Vil ikke starte op efter den har ladet.? Hvad kan der være galt?
Avatar billede hjolsen Ekspert
22. januar 2019 - 18:45 #1
Prøv strøm tricket :
Fjern lader og batteri , hold power knappen nede i 30 sek.
tilslut lader  tryk på power !
Avatar billede Kannegaard Praktikant
22. januar 2019 - 18:51 #2
Havde samme problem for ca 14 dage siden hvor den kom til service , der opdaterede de bios, men nu er den gal igen..
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2019 - 20:01 #3
Jeg har ikke lige løsningen, men det er mere sandsynligt, at du får hjælp, hvis du skriver hvilken Asus model det er, og om batteriet umiddelbart kan fjernes.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. januar 2019 - 20:13 #4
På nogle bærbar hvor batteriet ikke lige kan tilgås er der et hul i bunden hvor man kan resette batteriet. Når man trykker derind er der en kontakt der afbryder strøm til batteriet. Om det så er en aflastnings kontakt det ved jeg ikke dog.
Avatar billede hjolsen Ekspert
22. januar 2019 - 20:28 #5
Hvis du har været udsat for det samme inden for 14 dage og der  stadig er garanti på ville jeg få den "byttet"