22. januar 2019 - 22:08 Der er 4 kommentarer

Beskeder/SMS'er er væk/bliver slettet automatisk på iPhone 5

I går mistede jeg alle mine tekstbeskeder fra et minut til det næste. Når jeg tjekker min lagerkapacitet, skriver den, at mine meddelelser når op på 8,02 gb. Når jeg klikker på lagerkapacitet og derefter meddelelser, skriver den "beskeder (arkiverede)".

Jeg har forsøgt at sikkerhedskopiere på iTunes og geninstallere iPhone, men resultatet er det samme. Da dette er en iPhone 5, kan jeg ikke gemme meddelelser på iCloud.

Jeg håber virkelig, at nogen kan hjælpe mig.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2019 - 03:17 #1
der er ikke noget at gøre fordi de lå i telefonens flash ram :(
23. januar 2019 - 07:09 #2
Så de kan ikke genskabes på nogen måde?  Hvordan kan det være vi stadigvæk fylder i hukommelsen?
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2019 - 14:07 #3
din eneste chance er at der er noget lignende "Recuva" til iphone.
prøv at søge i apple shoppen efter noget software den kan genskabe data, slettede filer osv. sådan noget hedder "file recovery software"
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2019 - 14:09 #4