Avatar billede Pelle Novice
24. januar 2019 - 22:19 Der er 4 kommentarer

Nordic firmware

Hej
Købte en Samsung Galaxy A8 2018, her i forgårs og satte den op. Men da jeg skulle ind og slå wi-fi call til, var den lille bjælke til det der ikke, som på min gamle A 3'er. Har googlet en masse, og har skrevet med Samsung om det. De sagde at når man bestille den over nogle af de netsider er det ikke altid Nordic softwaren. Derfor downloadede jeg det Odin, og så installerede jeg Oreo 8.0 Nordic på telefonen, som Samsung foreslog. Jeg satte mobilen op, og puttede sim-kort i, men bjælken med wi-fi call er der stadig ikke. Har jo haft slettet hele softwaren på den, og installerede den som Nordic istedet som det fra hulla bulla land.
Er der nogle af jer kloge hoveder der ved hvad jeg skal gøre?
Avatar billede puren Ekspert
24. januar 2019 - 22:44 #1
kan ske at dit teleudbyder ikke tillader non-nordic mobiler at lave wifi-call
Avatar billede Pelle Novice
24. januar 2019 - 22:55 #2
#1 har ccb mobil, og på min gamle A 3 som var købt i elgiganten virkede det, har stadig cbb men har denne gang købt på A8'er på computersalg. Har jo instalerer Nordic pp mobilen?
Avatar billede puren Ekspert
24. januar 2019 - 23:31 #3
selv om du har flashet nordic firmware i den er det jo stadig ikke en nordic i hardware

men hvis jeg var i dine sko så ville jeg søge inde på xda-developers.com
Avatar billede puren Ekspert
29. januar 2019 - 18:43 #4
lukke tid??