Avatar billede Jolles Professor
26. januar 2019 - 17:44 Der er 4 kommentarer

loader og loader

win10
både dr og tv2 loader og loader hvert 2-3. minut. Hvad kan jeg gøre?
har renset helt ud i historikken - det gør jeg hver aften
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. januar 2019 - 21:11 #1
Hvilken browser anvender du. MS Edge eller Google Chrome?

Jeg bruger selv Chrome på min pc med Win 7, og denne virker fint. Jeg har dog også IE 11 på pc´en.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2019 - 21:19 #2
brug en anden browser. de 2 tv stationer er åbenbart ikke kompatible med den du bruger
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. januar 2019 - 21:39 #3
Se på linkene herunder. Det ene er fra Chrome, og det andet er fra IE 11. Sidstnævnte er IKKE kompatibel, hvorimod der ingen problemer er med Chrome.

https://ibb.co/jM6g7Jw

https://ibb.co/nCGTBDL
Avatar billede Jolles Professor
27. januar 2019 - 13:25 #4
Den er gal på begge platforme.
Jeg har airport wifi, der for det meste virker upåklageligt. Har slukket og tændt forgæves -  det er meget mystisk.
Skal sådan en fætter opdateres?? Det tør jeg næsten ikke begynde at rode med lige før kampene i eftermiddag.
Jeg har haft problemet før, og kontaktede såvel tv2 som DR, der begge venligt sendte lange beskrivelser af, hvad der kunne afhjælpe problemet.
Men det kommer altså igenigen. Selv meget sent i aftes under en kedsommelig Lewis. Kan det være de andre i opgangen, der trækker på fællesantennen?