Avatar billede Tobias Olsen Novice
30. januar 2019 - 11:33 Der er 5 kommentarer

Min mikrofons lyd bliver mega dårlig på discord

hej
jeg har en at2020 condenser mikrofon og en neewer 48 volt power supply. Den virker helt fint på skype og alle mine spil men på discord er den lav og det lyder en der snakker gennem walkie talkie med en robot stemme det er forfærdeligt. har gjort dertil min standart mic.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2019 - 12:51 #1
brug den nærmeste discord server
Avatar billede Tobias Olsen Novice
30. januar 2019 - 13:09 #2
gør jeg allerede
Avatar billede Tobias Olsen Novice
30. januar 2019 - 13:10 #3
+ min headset mic virker som den skal på discord
Avatar billede Terry Mulhern Praktikant
04. juni 2019 - 12:49 #4
Jeg bruger et studieopsætning (Presonus Studio Live 16.4.4) og har normalt problemer med nye stemmeprogrammer på grund af ASIO4ALL. Jeg forsøger et par ting: Deaktivering af alle andre input via Windows; ved hjælp af ASIO. Det er et ret simpelt værktøj. Det hjalp mig med at bruge min mikrofon i diskord på samme tid.
https://support.discordapp.com/hc/en-us/community/posts/360037748932-Condenser-Microphone-Problem
https://dissertationwriter.org/
Avatar billede AMAYA JOHN Praktikant
26. oktober 2020 - 07:51 #5
See if you are using the correct mic in Discord, also try to put a little down the gain on settings.Our assignment help services are affordable,economics assignment help online you can get the maximum value for your money and therefore we are worth spending.