Avatar billede lemads52 Juniormester
30. januar 2019 - 13:08 Der er 4 kommentarer

Ikke allokering på intern HD- Hvordan beholder man sine filer, når man skal allokere påny

Jeg har en en ekstern hardisk, der pludselig viser en ikke allokering. Der er temmelig mange filer på den.
Hvordan kan jeg hente de filer, inden jeg allokerer påny?
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2019 - 14:33 #1
du sku ku genskabe din partition med dette program, husk hvis det lykkes at kopiere dine billeder over på noget andet. du kan ikke stole på den disk, og det sker sikkert igen
https://www.easeus.com/partition-recovery/index.htm
Avatar billede 220661 Ekspert
30. januar 2019 - 15:43 #2
Din ekstern kan miste filtabellen hvis man trækker den ud medens der skrives til den. Det problem kan link i #1 måske klare for dig.
Mener også at Minitool kan det ikke sidwave?
Det er ikke sikkert at din disk fejler noget, men det kan tjekkes hvis du får forbindelse til dine filer igen.
Avatar billede Orlah Irish Praktikant
06. maj 2019 - 12:32 #3
Der er en anden metode, som foruden det faktum, at du vil reparere din harddisk, vil det også genvinde dine værdifulde data. Softwaren kaldes Recoverit Data Recovery, og det har medført enorme forbedringer i data recovery løsninger.
https://theessayservice.org/
Avatar billede Maria Smith Praktikant
18. marts 2020 - 07:46 #4
Restore backup copies of personal files, after you've determined that returning the computer files to a previous date solved the problem.
https://bestessaywritingservice.org/