Avatar billede Jannickhess Professor
03. februar 2019 - 10:43 Der er 2 kommentarer

Min ekstra skærm til bærbar, den fylder for for meget ude i siderne

Jeg har det problem, at min ekstra skærm den ikke viser helt det samme skærmbillede som min Bærbare den gør

Det jeg mener, er at jeg ikke kan se alt på ekstra skærmen,

Hvordan indstiller, jeg computeren til at kunne tilpasse ekstra skærmen så den vises på samme måde som på den bærbare ?

Håber at nogen kan hjælpe mig
Avatar billede Mikael Ekspert
03. februar 2019 - 11:42 #1
Hvis billedet er ok på den bærbare, så skal du "pille" lidt ved den eksterne skærm..

Den må have en "menu" ??? ;)
Avatar billede MADOlsen Forsker
06. februar 2019 - 13:52 #2
Hvad er opløsningerne på de to skærme? De er formentlig ikke ens..