Avatar billede miamuus Praktikant
06. februar 2019 - 09:56 Der er 2 kommentarer

Google fotos

Ifm at google+ lukker ned, er jeg i tvivl om mine billeder og videoer i google fotos bliver slettet ? Jeg har sat min mobil op til automatisk at gemme alle billeder i google fotos.....  Har fået en mail om at alt bliver slettet også billeder i google+ album, men er det det samme som google fotos 🤔 Jeg har læst og læst, men er stadig i tvivl.... kan nogle evt. hjælpe med forståelsen 🙂
Avatar billede gerhardpet Seniormester
06. februar 2019 - 10:27 #1
Google support skriver at alle billeder og videoer, der er sikkerheds registreret i fotos ikke bliver slettet. Det stoler jeg på
Avatar billede Slater Ekspert
06. februar 2019 - 10:53 #2