Avatar billede brenly Praktikant
17. februar 2019 - 12:48 Der er 3 kommentarer

Live Playback langsom i premiere

Jeg vil mene jeg har en super hurtig computer.
Men kan ikke afspille flyende 4k video og heller ikke når jeg arbejder i HD med 1/4 preview i premiere med lidt slowmotion effekt.

Jeg har en computer I9 12 core 4,3ghz, men står der er 2.9 :/
64GB ram 2666 DDr4
GTX 1080 ti 11gb turbo

Jeg køre bla. CUDA, så den bruger også grafikkortet. Stadig langsom.

Jeg ved ikke om jeg kan bruge alle mine core på én gang?

Hvad skal jeg gøre for at få min computer til at arbejde meget hurtigere?
Avatar billede milter Ekspert
17. februar 2019 - 16:07 #1
Er computeren købt færdigsamlet, eller har du selv bygget den?

Er alle drivere installeret og opdateret? Prøv at kigge i Enhedshåndtering (device manager) for at se, om alt er OK:

https://www.lifewire.com/device-manager-2625860

De 2,9 gHz for din i9 betyder formentligt, at den kun kører i tomgang.
Avatar billede brenly Praktikant
17. februar 2019 - 16:24 #2
Tak for svar :)
Den er bygget selv.. alle driverne er  installeret og er up til date :)
Forstår ikke helt hvad man gøre for at få den hurtigere :(
Avatar billede milter Ekspert
17. februar 2019 - 16:40 #3
Et eller andet er tilsyneladende ikke i orden, så kig derfor på Enhedshåndtering.

Kan du give os en samlet liste med alle delene, herunder hvilken i9 CPU, vi taler om?