Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
18. februar 2019 - 22:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HP 3630

Jeg har en HP 3630 men jeg kan ikke udskrive fra min Ipad. Mon nogen har en løsning til hvordan jeg gør? Jeg kan godt udskrive fra min bærbare når jeg forbinder med ledning
Avatar billede INK Ekspert
18. februar 2019 - 22:39 #1
Printeren skal være tilsluttet din router enten gennem kabel eller via wifi.
Din iPad skal være på samme netværk (wifi) og der kan så printes, da din printer har Air-Print.
Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
18. februar 2019 - 22:53 #2
Jamen min Ipad kan ikke finde min printer
Avatar billede INK Ekspert
18. februar 2019 - 23:56 #3
Er din pc tilsluttet med wifi eller kabel til routeren?
Hvis wifi kan den så printe?
Foreslår du starter helt forfra med installation af printeren, som anført i vejledningen.