Avatar billede Sune T. Hansen Juniormester
21. februar 2019 - 08:47 Der er 3 kommentarer

Samsung Galaxy S10-serien og Samsung Folder - For vild!

Er det kun mig der er helt oppe at køre over den nye Samsung Galaxy S10-serie der blev lanceret i går? Endnu vildere Samsung Fold, som jeg kunne læse mig til vist kun er på det amerikanske marked pt.

Infinity skærmen på Samsung Galaxy S10 serien er ret vild, i følge værten i videoklippet.

Er der nogen der kender de præcise danske priser på Samsung S10 serie?

Jeg er helt forelsket 😊
Avatar billede nopsen Ekspert
21. februar 2019 - 16:24 #1
du har en kedelig tendens til ikke at vende tilbage på den hjælp du får i dine spørgsmål herinde, og har ikke afsluttet et eneste af dem!

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/235620?last=1019872
Avatar billede Sune T. Hansen Juniormester
24. februar 2019 - 19:37 #2
nopsen - nu svarer du ikke rigtig på noget, så ved ikke helt hvad det er jeg skal kommentere på..?  :)

Anyways - god aften til dig ;)
Avatar billede nopsen Ekspert
26. februar 2019 - 18:28 #3
#4
du har tydeligt misforstået meningen.
det er ok ikke at svare på konstateringer, men det er meningen at man afslutter sine spørgsmål ved at tildele en løsning, enten til den/dem som har bidraget til løsningen, eller til dig selv, hvis ingen af forslagene virker.
på den måde kan det allerede i oversigten ses om det er afsluttet, eller om der er grund til at klikke ind på din tråd.
forslag burde du følge op på så folk ved om det kan bruges, eller om de skal bruge energi på yderligere forslag.
en reaktion eller et simpelt tak for input er også god stil, selvom det ikke er et krav som for eks her
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1019945
ellers fremstår det som om du helt ignorerer at de har brugt tid på dig, og så gider man måske ikke kommentere på flere af dine efterfølgende spørgsmål, bare et godt råd.
som sagt burde spørgsmål helt tilbage fra 2017 forlængst være afsluttet, altså tildelt en løsning til dig selv i dem hvor du ikke har fået noget brugbart.