22. februar 2019 - 11:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

links

hej alle
jeg sidder med det problem at jeg ønsker at mit PowerPoint show KUN kan skifte slides når man trykker på et link og ikke når man trykker et tilfældigt sted på skærmen.
altså tvinge brugeren til  at navigere via links der henviser til et andet sted i dokumentet...kan det mon lade sig gøre
på forhånd tak
Avatar billede Jan K Ekspert
22. februar 2019 - 12:43 #1
Det kan det godt. Start med at opbygge din præsentation med de nødvendige links mellem de enkelte dias - husk en "tilbage" funktion og noget menuagtigt.

Vælg fanebaldet overgange og fjern fluebenet ved Fremfør slide ved klik med musen. Klik på Anvend på alle. Hvis de enkelte dias indeholder animationer, skal disse afspille automatisk, ikke ved klik med musen.

Gå til fanebladet Slideshow. Klik på knappen Konfigurer Slideshow. I dialogboksen I dialogboksen vælges "Gennemse ved en kiosk (fuld skærm)., og vælg hvilke slides, der skal vises (normalt alle). Klik OK. Så skulle du være "kørende".
22. februar 2019 - 13:05 #2
1000 tak det vil jeg prøve med det sammen
22. februar 2019 - 13:08 #3
kære jan det virkede som det skulle mange mange tak du har virkeligt hjulpet mig
Avatar billede Jan K Ekspert
22. februar 2019 - 14:50 #4
Velbekomme.