Avatar billede 450025 Ekspert
25. februar 2019 - 17:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fjerne ent programfil fra C (x86) Adminstrator.

Jeg treng lidt hjelp med et program Apowersoft det er for opptak av musikk jeg har brukt dette tidligere.
Jeg har Dounload programmet det gikk helt fint Win10 nå er det på Disktop og oppgavelinjen men får ikke Aktivert dette, (skal nevne kjørt som Administrator mulig det var feil?)
Kontrollpanel der er det ikke noe program det burte
Så sjekka jeg på C  Programs files (x86)  der var den, nå  jeg slette alt men funker ikke, (mulig Aministrator er den som hindre meg.)

Svar. Kan ikke fullføre handlingen fordi mappen er åpen i et annet program.  Men hvor? Hvordan kommer jeg rundt dette så jeg får slettet alt? Er gla for om ImgBB kan brukes.
Takk om noen kan hjelpe meg med dette.
Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
25. februar 2019 - 17:03 #1
Her kom en ekstra t i overskriften tenk om man kunne Rediger en sådan feil. Fordi jeg er ikke feilfri.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. februar 2019 - 17:09 #2
[Ctrl] [Shft] [Esc] så kommer joblisten, se på faneblad Processer og faneblad Tjenester, og luk (højreklik, og afslut job) for det dumme program.
Derefter afinstaller/slet programmet, genstart, og din pc er fri for det.
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. februar 2019 - 17:19 #3
Hvorfor skriver du "det dumme program"?
Jeg har det installeret på min pc med Windows 7, og der er ingen problemer.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2019 - 17:33 #4
#3 Det er overført betydning Erik ;-)
Avatar billede 450025 Ekspert
25. februar 2019 - 17:41 #5
Claes57 Takk for oppskriften jeg skal prøve den i morgen her er det stopp for dagen. Snart 23.30
Nå er jeg faktisk enig med ErikHg en flott måte og få den musikk man vil ha selv man kan fine masse på Sportify skriv sikkert feil navn.
Å det er rett der er utrolig dum musikk og få der og så koster det også.
Takk ErikHg men funker det claes57 så vil jeg Takke deg også selv om du syntes det er et dumt Program.
Arne.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. februar 2019 - 17:48 #6
Programmer er dumme, hvis de ikke vil, som brugerne vil, selvom man følger vejledning. IMHO (kort for In my humble opinion)
Avatar billede 450025 Ekspert
25. februar 2019 - 18:28 #7
Jeg svare ikke så raskt ser dårlig. Men er ikke mål God natt.

Ctrl – Shit - Esc joblisten se etter Processer og faneblad tjenester
(høgreklik og avslut job) der finner jeg ikke noen ting av Apowersoft?
Eneste jeg ser er Administrasjonstjeneste for funksjon den er stoppet det er en appmodel.
Er jeg på feil sted?
Prosesser  (88) er der ikke noe jeg kan se. Gjør jeg feil her.
Arne.
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. februar 2019 - 18:39 #8
#4
Helt ok :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
26. februar 2019 - 03:33 #9
En ny dag og hva skjer, jeg har det med dette ikke gi opp, Apowersoft fungere nå som den skal, nok er jeg ikke teknisk kyndig og sliter lidt der men hva har jeg gjort?

Lasta ned programmet igjen helt greit, Alle Apper til venstre side Win10 ok, plassering skrivebordet + oppgavelinjen, Sjekka Kontrollpanel der er Programmet ikke.    (Det syntes jeg er merkelig?)
Så sjekka jeg Programfiler C (x86) den er der fortsatt.
Registrering Brukernavn – Password i går da fikk jeg bare 3 minutters opptak.

i dag er det helt greit med opptak nå bestemmer jeg selv og hvor lenge, da er jeg jo i mål.
Hva gjorde jeg feil i går vet ikke, det her er bare en tilbake melding men Takk for støtten jeg fikk fra alle.