Avatar billede Larsendk Novice
01. marts 2019 - 08:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

En Router med dansk softwere

Hej er der nogle der har en go ide til en wireless router på dansk eller med dansk opsætning
Avatar billede Peter Forsker
01. marts 2019 - 09:53 #1
det tror jeg faktisk langt de fleste har, jeg har endnu ikke mødt nogle endnu uden dansk opsætning
Avatar billede Larsendk Novice
01. marts 2019 - 13:42 #2
Ja men tak så har jeg bare være uheldig indtil nu . :)
Avatar billede hjolsen Ekspert
01. marts 2019 - 14:08 #3
Prøv at kigge godt efter om der ikke er et  sted du kan skifte sprog !
Avatar billede posten Ekspert
01. marts 2019 - 18:03 #4
#2 hvilken opsætning kan du da ikke finde  på dansk ??
den eneste router jeg ikke kan magte er er dem fra jensen
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. marts 2019 - 19:42 #5
Enig, Asus har f.eks. snakket dansk i rigtig mange år efterhånden.
Avatar billede Larsendk Novice
05. marts 2019 - 08:03 #6
tak for input har købt en asus router den kan dansk og en super fed bruger flade Tak
Avatar billede Larsendk Novice
05. marts 2019 - 13:45 #7
Men har en sprit ny D-link 250N med 8 porte til salg :-) den var lige for smart til mig