Avatar billede Fjotte Seniormester
03. marts 2019 - 14:12 Der er 1 kommentar og
4 løsninger

overvågning

Hej jeg vil høre om der findes/kan gøres noget ved at tracke en mobil uden personen opdager det ? jeg har en iPhone og den anden person en android

på forhånd tak

Lars
Avatar billede INK Ekspert
03. marts 2019 - 15:11 #1
Det er næppe lovligt i Danmark at tracke andres telefoner uden deres accept, så det kan vi ikke hjælpe med.
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2019 - 16:11 #2
ja det kan du jo gøre ved at installere en tracking app på android personens telefon :)
jeg skal oplyse dig om at du bliver tracked af NSA. de overvåger alle telefoner i hele verden gennem GPS.

Det du gerne vil , er ulovligt!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. marts 2019 - 18:51 #3
Der er ingen app's der arbejder på den måde imellem IOS & Android.

Slap bare af i forhold til #2 - der er ingen, der overvåger på den måde; så interessant er du næppe som almindelig blegfesen dansker! :-D
Avatar billede finb Ekspert
04. marts 2019 - 10:05 #4
Hvem vil du gerne selv overvåges af ?
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2019 - 11:56 #5
hvis du kender personens gmailkonto (som er brugt på telefonen) kan du logge på i en browser og så find indstillingen "find my phone" - så kan du se hvor telefonen er hen - kræver selvfølgelig at GPS er tændt