Avatar billede Posten50 Praktikant
05. marts 2019 - 10:12 Der er 6 kommentarer

Mangler funktioner i start/sluk meny m.m.

Når jeg trykker på lukknappe på PC windows ikon, får jeg kun 3 muligheder.
Genstart
Luk computeren
Slumre

Hvis jeg trykker på slumre kan jeg ikke få liv i PC igen, før den er lukket helt ned, til tider bliver jeg nødt til at afmontere batteri for at slukke.
Kan jeg indsætte billeder for at vise det visuelt?
Avatar billede Slater Ekspert
05. marts 2019 - 10:19 #1
Hvad er det du mangler? Det lyder da meget normalt at have de tre.
Avatar billede poko1 Ekspert
05. marts 2019 - 11:39 #2
Hvis du vælger Windows Classic. Har du flere muligheder!
https://ibb.co/f8H5ZCB
Avatar billede Posten50 Praktikant
05. marts 2019 - 12:26 #3
Hvor vælger jeg Windows Chassis?
Og hvorfor kan jeg ikke starte pc efter slumring.
Avatar billede poko1 Ekspert
05. marts 2019 - 12:55 #4
Avatar billede poko1 Ekspert
05. marts 2019 - 13:03 #5
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2019 - 12:00 #6
Jeg har oplevet især på Lenovo-pcs at hvis driverne ikke er i orden, og maskinen går i dvale/slumre - så kan den ikke vækkes uden at holde strøm-knappen nede i 6 sekunder (eller fjern batteriet) - i dette tilfælde skal du blot opdatere alle drivere (jeg mener dog at chipsettet var den som drillede)