Avatar billede Ole Mejdahl Praktikant
05. marts 2019 - 15:01 Der er 3 kommentarer

Problemer med mus og usb portJeg har nulstillet

Jeg nulstillet min Acer bærbar, men nu virker mine mus ikke i nogen af mine 3
USB indgange. Musene virker i mine øvrige PC, og USB indgangene virker fint
med andet eksternt udstyr bl.a. ekstern harddisk. Jeg har prøvet flere forskellige
ting i enhedshåndtering, hvor der var gul trekant omkring nogle af USB control-
ler områder, som viste at de var deaktiveret. Jeg prøvede at opdatere, men det
resulterede i at de forsvandt.
Jeg håber at nogen kan hjælpe.
Mvh
Ole Mejdahl
Hvalpsund
Avatar billede Mikael Ekspert
05. marts 2019 - 16:08 #1
Hvis de er væk nu i enhedshåndteringen, så prøv at genstarte computeren.. Og smid musen i en usb port efter fuld genstart.. Måske er du heldig at driveren automatisk genindlæses ?? ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2019 - 20:10 #2
Har du hentet driverne til den på Acer's side?
At du har en gul anmærkning på en hardware behøver ikke være et driverproblem lige på enheden. Er hoved driveren til chipsættet ikke på plads så kan der ikke kommunikeres på bundkortet. Her er det vigtigt den rigtige driver er installeret.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2019 - 22:27 #3
installer bundkort drivere, chipset drivere, genstart