Avatar billede fagus Praktikant
10. marts 2019 - 18:29 Der er 2 kommentarer

Besvær med at komme på nettet

Hej
Når jeg tænder for computeren og vil logge mig på kommer der en meddelelse:Der er ingen internetforbindelse  --  Prøv at køre windows netværksdiagnosticering.
Næste meddelelse :  nulstiller kortet  ethernet 3

Næste :  Fundne problemer  " Ethernet 3 har ikke en gyldig  ip konfirguration.

Næste :  Løst
Og så kan jeg komme på nettet.
Dette skal jeg igennem hver gang , hvilket er rimeligt "træls"
Hvad mon løsningen er på dette problem.
Jeg har trådløs internet (oister), modem som jeg sætter i usb stik.
Mvh Henrik
Avatar billede QWERTY Mester
10. marts 2019 - 19:07 #1
Ring til oister.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2019 - 20:14 #2
#1 download de originale bundkort drivere til netop din computer fra producentens hjemmeside, samt netkort drivere hvis de er for sig selv.

#2 gå ind og slet dit netkort og driver totalt. reboot

#3 installer bundkort driver, herefter netkort driver.

nu skal det virke.

jeg havde nøjagtigt samme fejl, og at resette det hele på denne måde virkede.