Avatar billede hans01 Forsker
14. marts 2019 - 14:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Smart tv vil ikke connecte til philips serveren

Jeg skal forbinde mit Philips smart tv til wifi, den finder wifi udbyderen og skriver den er forbundet(den er tv) når jeg så skal på eks netflix, vil Tv registerer og den forsøger at registerer et eller andet, efter noget tid kommer den fejlmelding "philips-serveren blev ikke fundet, Prøv igen senere"

Det har den så gjort hele dagen

Er der nogen ed en ide, til at løse dette?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. marts 2019 - 14:31 #1
test med kabel - hvis det virker, så er det din opsætning, hvis kabel ikke virker, så er philips, der er i udu
Avatar billede hans01 Forsker
14. marts 2019 - 14:54 #2
Hej claes57, jeg er lige kommet til en camping plads og har ikke adgang til routeren, Tv er sprit nyt.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. marts 2019 - 15:16 #3
hvis du har mobiltlf med lidt data på, så test ved at sætte mobilen til at dele data (opret et mobilt hotspot) og fra tv log ind på det (navn og adgangskoden vælger du på tlf) - hvis den kan åbne linjen til netflix, så er det pladsens wifi, der blokerer.
Husk at slå mobilt hotspot fra igen efter test, så tlf kan logge på pladsens wifi.
Avatar billede hans01 Forsker
14. marts 2019 - 15:35 #4
Ja, det ser ud til at virke, så må det være pladsen's wifi der laver ballade, jeg går over og taler med dem. Jeg siger tusind tak for hjælpen.