Avatar billede bizcom Novice
14. marts 2019 - 14:37 Der er 3 kommentarer

WSDL function

Jeg har importeret følgende WSDL i min VS: http://philips.xpos.eu/integration/docs

Det virker som sådan. Jeg kan fint køre Set funktioner.

Men Get funktionerne har jeg problemer med. Hvis jeg f.eks. vil køre denne funktion:
Misc / getSparePartList
Arguments (getSparePartListRequest)
key (xsd:string)
product (xsd:string)
Returns (getSparePartListResponse)
spare_part_list (xsd1:spare_part_list)
response_code_list (xsd1:response_code_list)

Så gør jeg det med denne kode, som kompiler fint:
String key = "TEST";
philips.XPOS_Service service = new philips.XPOS_Service();
philips.response_code[] responce_code_list = null;
philips.spare_part_list_item_values[] spare_part_list = null;
spare_part_list = service.getSparePartList(key, "", out responce_code_list);

Men når jeg kører den, så kommer den med denne fejl:
{"Et objekt af typen HHISandBox.philips.response_code[] kan ikke tildeles et objekt af typen HHISandBox.philips.spare_part_list_item_values[]."}

Nogen der kan se hvad jeg gør galt?
Avatar billede arne_v Ekspert
14. marts 2019 - 14:59 #1
Kig paa den genererede kode og se hvordan det kald skal se ud.
Avatar billede bizcom Novice
14. marts 2019 - 15:26 #2
Det forstår jeg ikke helt Arne?
Avatar billede bizcom Novice
14. marts 2019 - 15:41 #3
Altså metoden som er generereret ser som jeg ser det rigtig ud og ligesom min:

spare_part_list_item_values[]  XPOS_Service.getSparePartList(string key, string product, out philips.response_code[] response_code_list)