Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2019 - 22:39 Der er 9 kommentarer

fejl 0x80096004

jeg kan ikke logge ind på min iTunes Store konto, jeg logger ind med apple-iD og kode som jeg skal og nævnte fejl dukker op hver gang, desuden fortæller "fejlen" at jeg skal sørge for internetforbindelse, men jeg har naturligvis forbindelse, så ?
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2019 - 22:41 #1
har ikke nogen, da jeg har haft kontakt til Microsoft d.d. - Apple Support 16.03.19 - og desuden Norton Support - AVG support - Google m.fl. ....siger og skriver INGEN har kunnet løse dette problem ØV ØV ØV ...jeg håber dog stadig
Avatar billede Slater Ekspert
17. marts 2019 - 22:46 #2
Er det en pc/tablet/telefon du forsøger på? Hvilket styresystem? Hvornår får du fejlen? Er det alt der står? Husk altid at være præcis med fejlbeskeder, ikke parafrasere.
Avatar billede kurtba Ekspert
17. marts 2019 - 22:50 #3
Hvilket styrestystem? I et andet forum kan jeg se, at du bl.a. har skrevet " har prøvet at få Norton AV, AVG, AVAST, BullGuard, Apple Support til at løse det"
Du har vel ikke alle disse antivirus programmer til at køre på en pc? Der må max køre et virusprogram, da de ellers generer hinanden.
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2019 - 23:59 #4
det er norton der smadrer itunes
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2019 - 06:54 #5
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1028013?k=8323699
svar til Slater
-------
pc, Windows 10, når jeg vil logge på min iTunes Store konto.....
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2019 - 06:56 #6
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1028013?k=8323700

til kurtba
jeg har Windows 10
det var de forskellige firmaer jeg har prøvet at få hjælp hos, jeg havde i sin tid NORTON Antivirus da jeg fik problemet....
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2019 - 06:57 #7
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1028013?k=8323702

til sidwave
-----
tror desværre du har ret
Avatar billede kurtba Ekspert
18. marts 2019 - 21:59 #8
Der  kan være problemer, når man afinstallerer, idet ikke alle dele af programmet bliver fjernet. Bl.a. Norton er kendt for dette. Derfor har de lavet et værktøj, som skulle kunne fjerne de rester, som den normale afinstallation ikke kan klare.
Du kan hente værktøjet her:
https://support.norton.com/sp/da/dk/home/current/solutions/v60392881_EndUserProfile_da_dk
Hvis du stadig har Norton, så afinstaller det. Kør Removal værktøjet.
Afinstaller Itunes og geninstaller det. Se om det så virker.
Sluttelig vil jeg råde dig til, kun at bruge det indbyggede antivirus program, som følger med windows 10. (Mange vil ikke være enig med mig i det). Det er windows defender, og det virker ganske udemærket til alm. brug, og der er ingen grund til at købe ekstra programmer og heller ikke bruge de mange gratisprogrammer, som popper op i tide og utide med advarsler og anmodninger om, at man bør købe den professionelle pakke osv.
Beskyttelse mod alt muligt skidt og lort er blevet en kompliceret affære, så derfor er det ikke ukendt, at brug af kan forårsage mange forskellige problemer, da de er ret agressive i deres analyser. Der synes jeg ikke, at defender er så slem, og den skal ikke sælge noget.
Avatar billede kurtba Ekspert
18. marts 2019 - 22:09 #9
Jeg glemte at skrive, at personligt ville jeg også bruge programmet ccleaner til at rense op med. Det ville jeg gøre efter at have kørt Norton removal. Det er rensning af registreringsdatabasen, jeg ville lave med ccleaner, som findes i en udemærket gratis version.
Når man renser registreringsdatabasen, sletter den en masse teknisk, og det plejer at  foregå uden problemer. Men lige før den sletter får man tilbud om at gemme det man sletter, og det kan du bare sige ja til. Skulle den mod forventning slette noget, som skaber problemer, er det bare at gå ind og dobbeltklikke på den fil, som den gemte, så bliver alle slettede data skrevet tilbage i  filen igen.
Når man ændrer noget i registreringsdatabasen, bør man altid  genstarte pc.en lige efter, for at ændringerne kan træde i kraft, idet den indlæses når pc.en starter og ændringer vil så først blive opfattet efter en genstart.