Avatar billede Peter Forsker
20. marts 2019 - 13:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

skifte sprog i wordpress

Hej
Jeg går med en tanke omkring at bygge en international webside, og tænker på om Wordpress kan det som jeg gerne vil have den til
Kan wordpress finde ud af hvad standard sproget er på den pågældende computer, og dermed vælge sprog ud fra det
Hvis den kan, hvordan takler jeg så lige det ?
Avatar billede ejvindh Ekspert
20. marts 2019 - 15:17 #1
Jeg bruger selv plugin'et WPGlobus, hvor man kan installere det antal sprog, man ønsker. Herefter er der i kontrolpanelet et flueben, som bestemmer, at man kan lade det viste sprog afhænge af browserens foretrukne sprog.

Polylang har vist samme mulighed:
https://polylang.pro/doc/detect-the-browser-preferred-language/
Avatar billede Peter Forsker
20. marts 2019 - 17:37 #2
1000 tak, det ser ud til at være WPGlobus jeg vælger, og glæder mig til at få det afprøvet i morgen