Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2019 - 11:21 Der er 5 kommentarer

Overvågning af messenger beskeder eller sms'er

Min mor og hendes kæreste har ens mobiler begge Huawei, de har begge facebook og messenger.
Kæresten kan se på hans egen mobil, når min mor får en mesenger besked sendt til hendes? Hvordan kan det lade sig gøre?
Er bange for om han kan læse hendes sms'er samt. messenger beskeder, og kan han også læse mine?
Kender i en app som denne, hvor man kan læse andres beskeder ?

Hilsen MM.
Avatar billede Slater Ekspert
21. marts 2019 - 11:44 #1
Det burde kun kunne lade sig gøre hvis messenger app'en er logget ind på din mors facebook-konto.
Avatar billede INK Ekspert
21. marts 2019 - 11:59 #2
Det ville vist være en god idé, at skifte kodeord/password på Facebookkontoen + Messenger 😀
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2019 - 13:40 #3
hvis han selv er med i en snak, kan han se den når hu skriver alene eller med en anden. det kaldes en flerbruger besked
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. marts 2019 - 20:21 #4
Generelt bør man ikke dele konti password  apple id eller google kono eller fælles mail. Fordelen siger folk er at man kun betaler for apps en gang - også selvom folk ikke mener de har noget at skjule bliver de alligevel irretert når konen på annoncer kan se hvad hun kan forvente i fødselsdags gave.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2019 - 14:43 #5
OK, tak for svarene.