27. marts 2019 - 20:53Der er
1 kommentar og 1 løsning
Office365, fra Excel til Wordskabelon
I Excel har jeg et ark med nogle varenumre, beskrivelser, priser mm. I Word har jeg en skabelon med tekster og pladser til at indsætte data fra Excel. Hvordan henter jeg nemmest ud fra varenumret, beskrivelse mm.? Det er højest et eller to varenumre der skal bruges ad gangen! Håber beskrivelsen er til at forstå...
Få råd om, hvordan du indbygger etik og transparens i AI-støttede værktøjer – og konkret viden om, hvordan du lever op til AI Act.
25. januar 2024
Slettet bruger
28. marts 2019 - 08:21#1
umiddelbart ville jeg have sagt at du kan lave en flettebrev i Word med Excel som dataark - men hvis det kun er 1-2 ad gangen, er det måske nemmere med at du kopiere det ind når du har behov for det?
Hej Thomas S Tak for svar. Det er nogle rimelig lange numre der skal indsættes. Flere gange. Derfor tænkte jeg der måske er en måde at "udpege" en post, og så "automatisk" brevflette.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.
Følg dette spørgsmålOpretPreview
Flere spørgsmål fra Office & Kontorpakker kategorien