Avatar billede Realliz Novice
28. marts 2019 - 15:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hard disk ikke - allokeret

så jeg har lige kørt min compuert op og den fejlet 1 gang da jeg kom til at ta usbet ud. jeg starter op i gen og sæter dne i gang med det samme som før. den bliver færdig og jeg tjæker om alt er okay jeg ser den har alt for mange disks og jeg veljer at gå in og fjærne dem og stadig have det store men jeg kan se det ikke blev stører jeg har værer inde og kike de værse vidioer i gennem og kan ikke finde nogen jeg kan for stå så jeg vil nu spører om nogen kan hjelp mig med at på mit d drive til at værer dne 1t den er lavet til i sted for 3 op detlte drives
mange tak på forhånd

-- undskyler vis noget er stavet for kert
Avatar billede poko1 Ekspert
28. marts 2019 - 15:35 #1
Du skriver ikke på hvilket styresystem der køres det er jo hurtigere at angive genveje hvis man ved dette?
Avatar billede Realliz Novice
28. marts 2019 - 16:06 #2
min fejl det er på windows 10
Avatar billede poko1 Ekspert
28. marts 2019 - 16:15 #3
Tryk på Windowstasten + X og vælg Diskhåndtering til venstre der hvor der står Disk0 Disk2 osv. sal der stå online og ved højreklik på Disken kan du vælge formater. Men hvis den skal køre EFI / UEFI Behøver den ikke at være formateret det kan Windows 10 selv finde ud af.
https://ibb.co/FwQJMYx